poniedziałek, 31 marca 2014

Rozalia Mierzicka

Rozalia Mierzicka - Profil w portalu Filmpolski.pl

Cytat z wywiadu Alicji Śliwy pod tytułem "Nie wstydzę się marzeń"- "Tygodnik Wałbrzyski" 29.03.2014:

"Ostatnio zagrałaś bardzo trudną rolę w spektaklu „Dekalog: Opowieści plemienne” w reżyserii Macieja Podstawnego. Twoja Żydówka jest i bezbronna, i agresywna. Grasz nago w paru scenach. Jak poradziłaś sobie z tym wyzwaniem?

• Jeśli chodzi o sceny nagości i odważne sceny seksu, to moje pierwsze próby do nich były ogromnym niewypałem. W ogóle nie potrafiłam się przełamać i zabrać do tego. Pierwsze próby były w ubraniach, a mimo to nie umiałam się otworzyć. Nie potrafiłam nawet dotknąć kolegi. Byłam całkowicie zablokowana. W końcu jednak nastąpił przełom, ale musiałam bardzo dużo przepracować w sobie. Teraz sceny miłosne gram już bez problemu."

Ilustracje:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz