wtorek, 18 marca 2014

Joanna Orleańska

Joanna Orleańska - Profil w bazie Filmpolski.pl


Cytat z wywiadu Bożeny Chodynieckiej pod tytułem "Nie chcę być laleczką" - Dziennik Trybuna nr 50/14/16-03-14:

"Ma pani na koncie dwa filmy z rozbieranymi scenami. Występ nago stanowi dla pani jakiś problem? 
  - Nie mogę powiedzieć, żeby wchodzenie do łóżka z obcymi mężczyznami albo rozbieranie się przy kilkudziesięcioosobowej ekipie było przyjemne. Nie mam w sobie jakiejś ogromnej potrzeby ekshibicjonizmu, ale wiem, że to jest część mojego zawodu. Na świecie aktorki mają dublerki od pośladków czy biustu. W Polsce jest, jak jest, tu na dublerkę trudno liczyć. Ważne, że nigdy nie grałam rozbieranych scen, które były tylko ozdobnikami filmu. W "Huśtawce" bohaterka próbuje zatrzymać przy sobie mężczyznę, którego kocha i ma z nim dziecko, i robi to także swoją cielesnością i seksem. W pełni uzasadnione rozbierane sceny są też w "Zbliżeniach", najnowszym filmie Magdy Piekorz, w którym mam zaszczyt grać. To film o tym, jak dojrzała, dorosła kobieta próbuje ułożyć sobie życie z mężczyzną, a ponieważ jest w bardzo bliskich relacjach z matką, przestrzeni dla mężczyzny w tej sytuacji jest mało..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz