czwartek, 20 marca 2014

Magdalena Boczarska

Magdalena Boczarska - Profil w bazie Filmpolski.pl


Cytat z wywiadu Beaty Biały pod tytułem "Zapominam się totalnie" - Twój Styl 3/2014:

"...Wszyscy reżyserzy chcieli cię rozbierać. W "Pod powierzchnią", w "Futrze", "Idealnym facecie dla mojej dziewczyny"...

- Dlatego teraz marzę o roli zakonnicy! (uśmiech) Bo rozbieram się nie tylko w filmie, ale też w teatrze. Mój "pierwszy raz" był w Merlinie w Narodowym. Grałam naga, pomalowana tylko w tatuaże i ornamenty.

Trudniej rozebrać się przed żywą widownią niż przed kamerą?

- Nagość w teatrze jest trudniejsza, bo musi być powtarzana. A ja, jak każda kobieta, raz jestem szczuplejsza, raz pełniejsza. Zawsze, gdy mam grać sceny rozbierane, na kilka dni przed spektaklem uważam na to, co jem, bo chcę dobrze wyglądać. Trochę jak każda z nas przed wielkim wyjściem. (śmiech) Teraz też mnie to czeka. W "Operetce" Gombrowicza zagram Albertynkę. Premiera w kwietniu, w Imce..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz